Envalora presentarà els seus models operatius validats per a envasos industrials i comercials a Plastics & Rubber 2025, el 12 de març a Barcelona.

Envalora, SCRAP amb autorització definitiva per a la gestió d’envasos industrials i comercials, tant d’un sol ús com reutilitzables, presentarà els seus models operatius flexibles i adaptats a les necessitats de cada tipus d’envàs a Plastics & Rubber 2025, l’esdeveniment referent per a les indústries del plàstic i el cautxú, que se celebrarà a la Farga de l’Hospitalet, Barcelona, els dies 12 i 13 de març.
Com a pionera en la implementació de solucions per al reciclatge i la reutilització d’envasos, Envalora destacarà:
- Models operatius diferenciats per a envasos d’un sol ús i reutilitzables.
- Solucions integrals dissenyades per a diversos sectors i tipus de casuístiques.
- Sistemes SDDR (Sistema de Dipòsit, Devolució i Retorn) innovadors, aplicables tant en circuits oberts com tancats.
L’autorització definitiva obtinguda per Envalora garanteix la validació oficial dels seus models operatius per part de l’administració, oferint així seguretat i transparència a tots els actors implicats en la cadena de valor de l’envàs.
La presentació, titulada “Models operatius flexibles i pioners en reutilització per a envasos industrials i comercials”, tindrà lloc el 12 de març, de 15:00 a 16:00, a l’Auditori de l’esdeveniment i serà a càrrec d’Isabel Goyena García-Tuñón, directora d’Envalora.