Scientific Injection Molding Tools

9-10/11 | Taller de Scientific Injection Molding Tools: Productivitat a través del domini del procés

Aquesta formació, amb llibre inclòs, et permet avançar en el coneixement del procés d’injecció i la seva parametrització, emprant eines per al seu monitoratge i control.

Scientific Injection Molding Tools
Imatge generada amb IA

Convocatòria oberta | Presencial (València) o Online

Durada: 10 h (De 8.30 h a 13.30 h)

Preu general: 865 €

Preu socis AIPC: 692€

Organitzat per: AIMPLAS

Preinscripció fins al 8 de novembre o fins a completar aforament.

Inscriu-te

Objectius
  • Comprendre els fonaments de l’enfocament científic aplicat a la injecció de plàstics i el seu impacte en l’eficiència i qualitat del procés.
  • Reconèixer els factors humans, tècnics i organitzatius que condicionen la implantació reeixida del Scientific Molding.
  • Aprofundir en el funcionament i capacitats de les màquines d’injecció disponibles.
  • Comprendre com les propietats reològiques i tèrmiques dels materials afecten el procés d’injecció.
  • Aplicar eines pràctiques per a definir i controlar processos estables basats en dades.
  • Capacitar per a efectuar càlculs previs i assajos en màquina que garanteixin una arrencada controlada.
  • Analitzar dades del procés per a identificar oportunitats de millora i assegurar la seva robustesa.
  • Desenvolupar la capacitat de transferir processos validats entre màquines o plantes sense pèrdua de qualitat.
  • Introduir la metodologia de disseny d’experiments aplicada a l’optimització de processos d’injecció.
  • Aplicar els principis del Scientific Molding per a validar un motlle i el seu procés associat.
  • Integrar totes les eines del Scientific Injection Molding en un esquema d’aplicació sistemàtic.
A qui va dirigit?
  • Tècnics de producció
  • Responsables de cèl·lules productives d’injecció de plàstic, de Planta d’Injecció o Plant Manager, de Qualitat de producció, de manteniment de motlles en Plantes d’Injecció i de Manteniment de màquines en Plantes d’Injecció.
  • Dissenyadors de producte
  • Enginyers de simulació

Contacte amb l'empresa

Captcha Code