23 de maig | Sessió online | De 15.00 h a 17.00
Preu: soci 180 € | no soci: 225 €
Organitzadors: AIMPLAS
Tens problemes de transmissió d’olor dels teus materials als productes que s’hi envasen? No saps com es pot controlar que les propietats organolèptiques dels aliments no es modifiquin a causa de l’envàs? Els teus materials desprenen una olor que no compleix amb els requisits del teu client? En aquest webinar veurem diverses eines per detectar un possible problema d’olor, què el provoca i com intervenir per solucionar-lo.
Objectius
- Obtenir informació especialitzada sobre la forma de dur a terme controls de qualitat rutinaris sobre l’olor en materials plàstics.
- Conèixer l’aplicació de la metodologia per determinar l’existència de problemes d’olor.
- Conèixer exemples de substàncies potencialment causants d’olor en materials plàstics.
- Conèixer, amb exemples pràctics, diferents tècniques emprades en la identificació d’olors en mostres de plàstic.
- Conèixer alguns mètodes d’eliminació de problemes d’olor en materials plàstics.
A qui va dirigit?
- Aquest curs és dirigit a personal de departaments tècnics i de qualitat, que té interès a conèixer, des del punt de vista analític, com es poden identificar i analitzar problemes d’olor en plàstic.
- Exclusiu per a inscripcions procedents d’empreses industrials.
Programa
- Conceptes generals sobre l’olor.
- Olor en materials plàstics.
- Principals fonts d’aparició d’olor en materials plàstics.
- Eines per a la detecció d’olors en materials plàstics.
- Exemples de mètodes d’eliminació d’olors en materials plàstics.
Metodologia
- Un webinar és una conferència en línia que es transmet per internet, on els assistents poden, des del seu propi ordinador, veure tot el que el ponent va mostrant a la seva pantalla i escoltar les seves explicacions. Els webinars es realitzen en temps real, amb data i horari específic, i la seva característica principal és la interactivitat que es dona entre el docent i els assistents.
- Cada assistent només necessita un ordinador amb so i connexió a internet per poder interactuar amb el docent mitjançant el xat.
- Aquesta comunicació es converteix en realitat en un aprenentatge bidireccional en la mesura que el docent comunica, però al mateix temps rep retroalimentació dels assistents que l’estan escoltant.
Impartit per:
Víctor Ruiz Paula | Personal investigador d’AIMPLAS / AIMPLAS Researcher